BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

jalinan ukhwah:)

Thursday 2 June 2011

mY bOOks:))

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

Alhamdulillah,setinggi kesyukuran dipanjatkan kepada Ilahi,atas peluang hidup yang dikurniakanNya~

hari ini,saya dan adik decided utk keluar cari barang kt kota bharu~sebenarmya,x ada apa hal yang penting saya and adik kuar~tapi sbb x ada motif utk kluarlah,expenditure saya melebihi duit bajet saya,huhu~saya akui,saya masih lemah dalam pengurusan wang sendiri,sampai kawan2 saya sendiri akui,saya jenis x kisah jika apa2 yang berkaitan dengan wang~ye la,bagi saya,money is nothing,kalau tak digunakannya,jadi gunakan WANG anda sampai habis,,hehe~jangan ikut jejak langkah saya ya:))

and the only first important motif saya keluar g kb ialah untuk mencari novel and buku~and the first place yg saya tuju.ialah SMO( syarikat muda osman )..

saya memang suka singgah kat kedai buku,sama ada nak beli buku,or jalan2 saje2, or tengok2 buku kt kedai 2,,hehe~tapi yang kesiannya,mestilah peneman saya,sebab letih n lama sangat nak tunggu saya pilih buku,,hehe...maafkan saya ya,kawan2 adik2:)~

and pagi tadi,yang jadi mangsa saya ialah adik saya,,hehe..kesian kat adik saya,tapi apakan daya,akaknya memang macam2,,hihi~terima kasih ya dik,sudi bersabar sedikit,walaupun ada juga merungut,,,:))

yang paling excitednye,saya dah jumpa novel tulisan Hlovate,walaupun hnya ada 2 buah novel karya beliau,tapi saya tetap gembira,bukan apa,susah nak cari novel karya beliau kt sini,,

dua novel Hlovate yang ada kt sana::


and antara dua,saya pilih novel "ROOFTOP RANT" sebab tak cukup money nak beli dua2..huhu

and ada 2 lagi buku yang saya beli,



insyaALLAH,semoga buku2 ini memberi manfaat pada saya dan dapat saya sebarkan agar pahala saya berterusan ditambah ke akaun saya~ameen:))

dari,
musafirdunia



0 comments: