BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

jalinan ukhwah:)

Friday 3 June 2011

M.i.N.E:))

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

alhamdulillah,baru selesai makan tengahari bersama keluarga~ nikmat yang paling dirindui tatkala diri ini kena berada di kampus~mana tidaknya,di kampus hanya makan dengan kawan2 tersayang,dan makanan2 dikafe setiap hari hampir sama,hingga tidak ada pilihan,terpaksa juga beli makana yang sama,huhu~astagfirullahalazim,mudahnya saya mengeluh,tatkala masih ada saudara2 saya yang mati kelaparan,saya pula mengeluh kerna makanan yg tersedia~lemahnya iman saya T_T

alhamdulillah,saya telah memasak masakan istimewa untuk family saya~tak la istimewa sangat,tapi ini resepi pertama yang saya ambil dari myresepi.com~alhamdulillah,ianya menjadi and delicious jgak..hehe..berbunga-bunga di hati,bila melihat keluarga tersayang suka dengan masakan saya tadi~happy tau bila melihat orang2 yg kita sayang menikmati masakan kita :))

inilah masakan saya tadi,tapi sampai sekarang,saya tak tahu apa nama masakan ini~sebabnya,time salin resepi,lupa nak salin nma masakan ni,excited punya pasal la ni,,hehe

sekian,syukran

dari,
musafirdunia



0 comments: